Morgon & tränings dag!

Lördag morgon. 09.43. Ni kommer aldrig att tro mig men jag ska till gymmet. helt sjukt. kanske beror det på at jag hade en godisorgie för mig själv igår och jag somnade, helt utslagen, på soffan vid 23.00. Kanske inte direkt vad man kallar en drömfredag för en 22 åring, men vad ska man göra? Nu är jag dock sjukt laddad inför kvällens fest, Johan fyller 24. Han messade dock igår och sa att festen börjar runt 14. Tror jag kommer lite senare faktiskt. Jag är ju trots allt 22, och i detta avseende är jag gammal. Nu ska jag cykla i superblåsten till gymmet. (Jag va tvungen att säga det igen för det är ju smått otroligt). Uppdatering på mitt liv kommer senare. hah. det tror ni va? Men jag kanske ska svamla lite i bloggen åtminstone.
Buona Giornata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0