Mor min

Jag har fortfarande mammalängtan. Önskar att jag kunde vara på fruängsgatan och bråka om skinnsoffan. Det är liksom min och mammas grej. Hon säger alltid att vi ska dela, men det blir typ 25/75. Ehh, det är jag som får 25. Saknar henne i alla fall. det ska nog vara mitt enda statement idag. Puss mor. 

Tänkte att min snygga mor även kunde få finnas med på bild, det är när Madde fyllde 25. Nu kommer hon bli sur för att jag lagt in en bild på henne. Hon säger altid att hon blir så dålig. Men du är så söt mor, så söt. 


Hör och häpna förresten. Jag ska till gymmet snart och rensa mitt huvud. I hope it will work. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det måste finnas bättre bilder!! Tycker du ska fylla bloggen med foton på snygga killar istället =)

2008-04-21 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0