Min Mac:s under

Andra inägget på min supersnygga och snabba Mac. Tangenterna gör så att fingrarna glider och allt går så fort. På denna dator kan man nämligen se alla bokstäver som skrivs samtidigt som man trycker in dem. Magic. Den gamla jobbade inte riktigt på samma sätt om jag ska vara ärlig. Dock finns inget utrymme för att vara bitter, nu har jag ju funnit det "vackra i det virtuella livet".

Nu sitter jag här i min soffa och väntar på Jossan, hon ska komma och hämta upp mig. Det ska bli skönt att komma ut lite eftersom att jag har suttit och glott på tvättmaskiner hela dagen. Sedan blir det nog lite vin. Kanske hos Johan. Lite inflyttningsvin/Division 1 vin. Svepskäl. Men solen lyser, så lite rosé ska bli gott. Mor min påtalade för övrigt igår att hon tycker att jag skriver väldigt mycket om sprit i min blogg. Fattar inte riktigt vad hon menar då jag dricker som minst nu sedan jag fyllde 18. Detta är faktiskt sant. Men men, tycker hon att jag är alkad får hon väl skicka mig till nåt hem på rehab. Men jag tror väl inte det.  

Skriver kanske några rader sen, annars får ni läsa bakisblogg i morgon.För i kväll går vi all in!

Kommentarer
Postat av: Carina

Gratulerar till din nya kille!! Den som väntar på något gott... :) Puss

2008-04-04 @ 23:52:13
URL: http://cvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0