Måndagsgöromål

Efter en miljon timmars sömn är jag redo att börja en ny vecka. Börjar dock fundera över hur pass gammal jag börjar bli. Mina bakfyllor är nämligen inte humana. Efter ca 12 timmar på soffan igår, helt utslagen, släpade jag mig till sängen. Där läste jag 6 sidor i en bok och somnade sedan som ett litet barn. Vad hände med ungdomen? och hur ska det bli i sommar? Förra sommaren hade ett högt tempo, så jag hoppas att jag ska klara av detta även i år. men försäsongen ser ju sådär ut. 

Försöker studera lite idag innan jag ska till Jossan på lunchdate. Bäst för henne att maten står på bordet när jag kommer. Tror dock att jag kommer få vara aktiv och hjälpa till att laga mat. Men det ska jag väl klara. Men först måste jag hämta min cykel, som jag tror mig minnas står någonstans i närheten av Munken. Varför i hela fridens namn jag skulle ha med mig den i lördags kan man ju undra. Dock cyklade Johan och Olle ner till Munken med den, så jag hoppas att den fortfarande "lever". Fyllenivån va ju kanske inte helt normal på de två.

Jag är för övrigt också sur på Fanny, så jag hoppas hon läser detta. Hon skulle ringa mig igår efter sin lilla kärlekstrpp. Gjorde hon det? Icke. Därmed bestraffar jag henne till att komma med ner till Nyköping på Valborg. Det är det minsta hon kan göra. Kan ju jag tycka i alla fall. Ska väl säga grattis till henne för hon har fått nytt jobb. Men jag är lite sur så jag undrar om hon är värd ett grattis idag. Hon får kanske höra det när hon väl ringer. jag personligen utför just nu en tyst protest och vägrar ringa!  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0