Löpning och lite politik

Rumpan fick sig en riktigt bra träning igår. Det var också välbehövligt. Löpandet i skogen tog typ kol på mig, Jag kan säga att det är långt kvar innan jag är i tjejmilenform. Det va ju kanske ingen skräll. Men men. I övrigt så ser jag på nyhetsmorgon och dricker kaffe. Helt underbart. Jag hoppas i denna stund på att kaffe ska bota min träningsvärk. Det är dock inte så troligt. 

Nu till lite politik. Clinton vann över Obama i natt. Det tycker nog inte jag är så bra. Jag anser nämligen att Clinton bara vill uppnå saker som hennes man gjort. Och i det läget kan man ju direkt se att Bush försökt att uppnå sin fars bedrifter och därför krigat och dödat lite väl många. Därför tror jag att Clintion kompinationen är en dålig kombination. Dessutom tror jag att hennes enda mål är att få komma in i det Ovala Rummet så hon kan hämnas på sin man. Det ärbara spekulationer, men högst troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0