Jag borde vara hysterisk

8.30 i morse hade jag möte. jag är student och vi är bortskämda med att få sova ut. men inte idag. och allt var mitt fel. Dock var mötet mitt initiativ. Jag trodde jag skulle få skrika, skälla, klaga och förnedra min kära skola på detta möte. Men icke-sa nicke. De var så tillmötesgående och uppmuntrande. Herregud vad har hänt med värden? Börjar den foga sig så att jag alltid kommer få min vilja igenom? Hoppas det. Då skulle det vara bra om jag kunde få börja denna ljusa värld med att välja tentafrågor till tentan på onsdag. de som jag kan, och inga krångliga grejer. Dock är jag oroad, mycket oroad. Min panikångest, irritation och aggressiva sida har helt lämnat mig. detta utesluter alltså hysteriska samtal till min syster där jag frågar efter råd och sen bara skriker. Faktum är att jag är glad och inte speciellt besvärad. det kan bara betyda en sak. jag kan ingenting men orkar inte fokusera mig för att det enda jag tänker på är spriten jag ska inta på onsdag på Fik@. Hmm, vilket dilemma. Men jag ska kämpa vidare. Håller nu också på att bakar för att sockerbehovet har satt in. Det vore ju fint om man bara kunde injicera lite socker och sen va det klart. eftersom jag inte orkar gå och handla så blev det helt enkelt baka. Men detta genererar ju disk. Tänk vilka oändliga problem jag har. Men jag behöver verkligen lite socker och kaffe. Jag vaknade nämligen 04.45. För många tankar som försökt att samsas i mitt huvud, men de gav upp och startade ett tredje världskrig, helt utan förvarning. Synd bara att det inte fanns en vettig tanke som krigade. Nåväl, det är väl helt enkelt min lott i livet. När man behöver sova - då går det inte. Nu ska jag kolla bakverken i ugnen. Toodeloo.   
Kanske att jag ska tillägga att maj är helvetets månad. Elräkning, jävla tv-licens ska betalas, telefonbolaget kräver mig på ohälsosamt mycket pengar, man ska tydligen betala hyra VARJE månad, och mitt gym krävde visst också in en slant trots min långa frånvaro och sist men inte minst ska man betala för bredband och hemtelefonen ska betalas för trots att det bara är äckliga försäljare som ringer till den.. Men jag är inte bitter. Jag är sjukligt bitter. Jag visste att denna latenta sjukdom skulle krypa fram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0