Global warming

Global warming my ass. Vi måste samla trupperna. Vi måste börja missbruka hårspray så ozonlagret blir tunnare, vi måste köpa fler rosa smart cars och köra några varv runt jorden. Minst. För i april ska jag ha värme, och det har jag inte. detta är faktiskt inte guds straff till gotlänningar utan guds straff till oss trista svenskar. Så det så. Därför råder jag alla att kolla på hairspray så ni vet hur man missbrukar spray så jag kan få lite värme och vårfint. Det vore bäst för alla, för jag blir trevligare då. Jag var nämligen tvungen att cykla till Jossan, min Mac har en date med en ensamstående mor (dvs Jossans Mac) och hennes barn (Word, Excel och MSN inställningar). Jag hoppas att denna date blir lyckad. Efter detta ska vi försöka leva i pappas värld och göra bokföring. Alltså en grå dag i mitt liv. Jag vill fan ha en rosa dag i stället. 
Nu ska jag get down to business. Skriver snart igen. Eventuellt censurerat efter studierna.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0