Foppatofflor. Uuu.

Igår var ingen bar dag så därför uteslöt jag bloggandet. Jag ahde liksom ingenting att dela med mig av. Egentligen har jag väl inte det i dag heller men de senaste dagarnas funderingar kanske kan få lite utrymme i alla fall.

Vi börjar med Foppa-toflorna. Herregud när ska de lämna oss? Kanske aldrig. Foppa i all ära, men han är ju kanske ingen modeguru. dock lyckades han ändå skapa en epedimi av toffelköpande, trots sin okunskap i mode. Detta måste betyda att alla människor utan någon som helst känsla för mode är de som äger ett par foppa-tofflor. Vad jag vet har ingen jag känner ett bar som de visar sig ute med, vet dock att John traskade runt i ett par i Thailand. Han har dock lovat att inte bära dessa något mer i någon vidare utsträckning. Vilket jag är tacksam för. hela detta resonemang kom dock igår då jag, Jossan och yasmin kanske hade pluggat lite för länge. Sjlvklart är jag övertygad om att Patrik har ett par och att han och Jossan kommer skaffa likadana. De kommer att kalla dessa deras partofflor. How cute. Not.

Sedan har jag funderat över att bygga en tidsmaskin. Jag ska då ta med mig lite handplockat folk, åka tillbaka i tiden och döda alla de människor som tvingar mig att lära mig redovisning. Gubbar för massa år sedan hittade på allmängiltiga regler, som nu komplicerar mitt liv. Därmed kommer jag att inför straffet att de ska dö i Giljioutinen (kanske felstavat, men det är ju en franskt ord - ni fattar ju vad jag menar) och alla människor som studerat redovisning kommer att stå i en skara runtomkring och skratta. Dessutom är dessa brott någonting jag aldrig kommer bli dömd för eftersom jag reser tillbaka. Jag är ett geni. Nu ska jag börja slipa på mitt nobelpristal. Se ya.

 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har inga foppatofflir... Ha!

2008-04-20 @ 18:27:40
Postat av: Patrik

Fan oxå de skulle ju vart från mig!

2008-04-20 @ 18:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0