En helg utan ångest?

Jag hade vinfredag igår och vaknade idag. Utan ångest. Det är ju fantastiskt. Kvällen avrundades vid halv två och då körde Adde och hans kompis hem mig. Det var glädjande. Dock var jag inte snubbelfotsfull, så jag hade verkligen kunnat gå hem. Kors i taket. 

Jag är idag lite sur på min syster som igår fick väldigt snälla sms av mig. fick jag något svar? Ehhh, nej. Typiskt Madde. Därmed ligger hon på min lördagsshitlist. Måste kanske säga också att vår middag igår var helt underbar. efter förrätten ringde även Mange, som är nere i Graz och pluggar. Han fick därmed bli en del av vår tjejmiddag över Skype och jag tror han var vårt manliga virtuella sällskap i över två timmar. Det var sjukt trevligt och väldigt annorlunda. Lets do it again sometime. Nu har vi även senaste skvallret från Österrike, vilket är kul. 

Idag är det tvättdag. Det var dags. det är ju kul när man kan använda hela strumpor ibland. dock tror jag att de flesta av de jag äger ändå har hål i sig. Och som student är ju inte strumpor något man längtar efter att shoppa, så om jag tvättar ofta slipper jag köpa nya. om jag dessutom sitter hemma själv lite för mycket så behöver ingen se mina håliga strumpor.  Sedan ska vi spana in Addes tekniska skills på fotbollsplanen, vi hoppas på underhållande div 4 fotboll i Visby. Måste ju säga att jag är stolt över allt engagerande i den lokala idrotten. Sedan blir det fest. Vi får se vad kvällen bjuder på. men allt jag vet är att ajg inte vill bli snubbelfotsfull och ha bakfylleångest i en vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0