En helg med enbart studier?

Plugg, plugg, plugg. Det är ju typiskt. Fint väder och det verkar inte blåsa något avsevärt. Och vad gör jag? Jo jag sitter inne och ska nu traggla kassaflödesanalyser och lagar. Herregud, det är ju tragiskt. dessutom är det fredag och jag blickar framåt mot en oplanerad helg med förmodligen enbart studier. Men jag får ju se fram emot nästa helg som ska bli rolig. 

Gårdagen bjöd på ett spinningpass som jag trodde skulle vara det sista jag gjorde i livet. Det var så jobbigt. Sedan var det stress, stress, stress för att möta mina vänner på olearys. det bjöds på något så fantastiskt som Stockholmsderby. kanske inte den vackraste matchen i går, men jag hade inte väntat mig så mycket mer. Vi får tacka någon pajas i AIK för en straff som gjorde att kvällen inte blev en skandal. Man vill ju inte att mitt älskade Djurgården ska förlora i råttornas borg. Jag var dock aldrig orolig, jag litar på mina killar. 

Hör och häpna förresten, det lilla gymmet har nu kopplat in löpbanden. Det kan bli kul. Dock står de i en skrubb där man kommer att få springa och enbart stirra in i väggen. Väldigt fantasilöst men de finns ju i alla fall. Så nu är det dags att sätta igång på riktigt. får se hur länge det håller denna gång, men än så länge känns det bra. Nåväl, dags att plugga. Usch.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0