En besvikelse - eller kanske två

Som den öppna människa jag är försöker jag att alltid vidga mina vyer. Och som den tv sucker jag är försöker jag kombinera detta med mitt tv-tittande. Efter traditionella program bestämde jag mig för att ge Cashmere Maffia en chans. Jag trodde de skulle vara bitchiga, skoningslösa och slampiga. Precis som jag kan vara, förutom det sistnämnda. Men herregud de är ju precis som jag är, på en av mina snälla dagar. Besvikelse. Jag trodde jag kunde bounda med dessa tjejer. Men icke. Jag känner mig lurad och vill ha pengarna tillbaka. Därför ska jag ringa radio och tv tjänst i morgon, och med ett utarbetat underlag se till att jag får tillbaka min förlorade tid - i pengar. Jag kommer alltså att dela 508 kronor ( vilket var tv-avgiften för några månader) med antalet timmar jag ser på tv. Jag tror att jag minst kommer få tillbaka 2,50. Många bäckar små. Den enda ljuspunkten jag såg var en snygg Gucci-väska. men som ni alla vet är Gucci fortfarande bara drömmar för mig, eftersom min mamma fokuserar på att shoppa Furla till sig själv och inte till mig. Inte ens det är jag värd. Förmodligen för att jag glömde hennes födelsedag. Men jag mindes ju pappas. Kanske ska spela de korten. dock tror jag att han kommer vara tvungen att lida av allvarlig demens för att han ska köpa mig något liknande. Men skam den som ger sig. 

Ett påtalande
Jag har hittat min Mac:s första svaghet. Gucci är inte inlagt i ordbehandlaren. Herregud. Vart är världen på väg? Om detta forsätter kanske jag måste reklamera. Strike one. Jag hoppas det inte blir fler Mr Apple! 

Detta borde vara två besvikelser. Dock är jag ju van. Alla motgångar jag har. Men jag tror att turen kommer att vända. tack vare David. han skickade ner mitt legg till ön och en kenokupong. Snacka om fastlandshumor. I love it. Men nu ska jag bli miljonär och David får inte ett öre. Hah! By the way David. En grej slog mig idag. Du är fortfarande skyldig mig 24 slavtimmar efter något jag landade för mer än ett år sedan. I love my power and you are my bitch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0